5 e-bookov, vďaka ktorým zlepšíte svoju webstránku. Zadarmo.

Spoločnosť Visibility patrí medzi najlepšie online marketingové agentúry na Slovensku. Keďže je pre nich vzdelávanie verejnosti v tejto oblasti jednou z hlavných priorít, na svojom blogu pravidelne publikujú kvalitné články, prehľady a návody.

Okrem blogu však majú k dispozícii aj niekoľko e-bookov, alebo ako ich oni sami nazývajú – sprievodcov. Všetky s nich sa dajú stiahnuť na ich stránke úplne zadarmo.

Ak ste ich ešte nečítali, s radosťou vám 5 z nich predstavím na nasledujúcich riadkoch. Možno si poviete, že tento článok zrovna neprekvitá originalitou 🙂 Som však fanúšik kvalitného inbound marketingu a tieto e-booky považujem (na slovenské pomery) za natoľko kvalitné, že som sa rozhodol zdieľať ich s vami takýmto spôsobom.

Myslím, že prinášajú kopec užitočných informácií, tipov a návodov pre kohokoľvek, kto nejakým spôsobom podniká v online svete.

Sprievodca content marketingom

content marketing ebook

Kvalitný obsahový marketing je dnes nevyhnutnosťou. Internet je presýtený informáciami o čomkoľvek a je preto veľmi dôležité, aby bol váš obsah kvalitný a dostupný.

V prehľadnom e-booku Sprievodca content marektingom sa dozviete, prečo je obsahový marketing budúcnosťou online marketingu, ale aj konkrétne rady ako tvoriť kvalitný obsah, ako si pripraviť obsahový plán či ako optimalizovať články.

Viete napríklad:

  • čo je to persóna a ako vám môže pomôcť zacieliť váš obsah na tých správnych ľudí?
  • ako napísať pútavý titulok?
  • či je písanie viet typu “podľa môjho názoru” v článku užitočné alebo nie?
  • ako je to s písaním o téme, o ktorej už písalo kopec iných ľudí?
  • aké kľúčové slová využiť, aby mali väčší potenciál na konverziu?

Toto všetko, a ešte oveľa viac sa dozviete v tomto e-booku.

Sprievodca webdizajnom z pohľadu výkonnostného marketingu

Najdôležitejším faktorom ovplyvňujúcim úspešnosť webstránky je okrem kvalitného obsahu správny dizajn. Preto stojí za to naštudovať si niekoľko užitočných tipov, ako nastaviť stránku tak, aby bola pre užívateľov prehľadná, dôveryhodná, nápomocná, ľahko vyhľadateľná a esteticky príjemná a pre vás, samozrejme, výnosná.

Vedeli ste, že vo väčšine prípadov ľudia na internete prehliadajú webstránku len veľmi zbežne, asi ako keď obchádzajú billboard v rýchlosti 100 km/hod?  

Aby ste zistili, či je dizajn vašej stránky účinný a funkčný, vrelo odporúčam e-book Sprievodca webdizajnom z pohľadu výkonnostného marketingu. Spolu s mnohými cennými radami z online marketingu sa dozviete:

  • čo zahŕňa grafickú úpravu webstránky
  • ako vybrať a nastaviť vhodný font webstránky
                                       
    (Predsalen, nie každý font je vhodný pre každú stránku)
  • ako môžete pomocou A/B testovania bližšie spoznať správanie svojich zákazníkov a zlepšiť tak konverzie vášho webu
  • akých najčastejších chýb sa dopúšťajú e-shopy a ako ich odstrániť

Tak čo, máte vycibrené oko webdizajnéra?

Pravopisný e-book

pravopisny ebookBezchybný pravopis webstránky je vizitkou profesionality, odbornosti a dôveryhodnosti. Síce platí, že mýliť sa je ľudské a pravopisný systém slovenčiny je veľmi zložitý, no početné pravopisné chyby a nespisovné výrazy dokážu odradiť nejedného návštevníka stránky od ďalšieho čítania či ponúkaných služieb.

Nie je preto na škodu pripomenúť si pár pravidiel slovenského pravopisu, na ktoré ľahko zabúdame alebo si ich ani neuvedomujeme.  

Pravopisný e-book (nielen) pre copywriterov prehľadne sumarizuje všetky dôležité body, na ktoré si pri písaní článkov a e-mailovej komunikácie treba dávať pozor. V e-booku sa okrem iného dozviete:

  • Píše sa: svojim kolegom alebo svojím kolegom?; môžme alebo môžeme?
  • Je spisovný výraz: navyše alebo naviac/ (ešte) k tomu?; prídem o 5 min alebo za 5 min?
  • Ako je to s medzerami v prípade skratiek? Píše sa s.r.o alebo s. r. o.?
  • Viete vykať? Pani, bola ste v obchode? alebo Pani, boli ste v obchode?
  • Ako správne oslovovať v e-mailovej komunikácii: „Dobrý deň, pani Ostrolúcka“ alebo „Dobrý deň pani Ostrolúcka“?

Poznáte správne odpovede?

V prípade, že si pri písaní potrebujete overiť správnosť nejakého výrazu alebo sa nechcete v texte zbytočne opakovať a radi by ste sa inšpirovali ďalšími synonymami, odporúčam výbornú stránku Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra. Stačí, že do vyhľadávania zadáte slovo, ktoré vás zaujíma, a stránka hneď vygeneruje z databázy slovníkov všetky potrebné informácie o danom výraze.

Psychológia naceňovania

Základné ovládanie psychológie predaja a pochopenie rozhodovacích procesov zákazníkov sú kľúčové v každom podnikaní. Čo sa týka znalosti cenotvorby, možno povedať, že je doslova na nezaplatenie. ?

V praktickom e-booku Psychológia naceňovania, ktorý vám priblíži ako výber čísel a ich vizuálna podoba ovplyvňujú efektívnosť predaja, sa napríklad dozviete:

  • prečo má v obchode veľkú silu číslo 9
  • ako veľkosť a umiestnenie čísel ovplyvňujú rozhodovanie zákazníka
  • ako funguje tzv. „nezmyselná ponuka“ a „číselný kontrast“
  • ako sa vyhnúť ľahko spochybniteľným a nedôveryhodným cenám
  • ako pracovať s výškou zľavy

Čo si myslíte vy? Aká cena najlepšie predáva produkt? ?

a) 18,90 €

b) 19,99 €

c) 20,99 €

Sprievodca budovaním značky

Kvalitná  a dobre vybudovaná značka vám prináša kopec možností, ako sa odlíšiť od konkurencie. Aj v dnešnej dobe stále existuje kopec firiem, ktoré budovanie značky podceňujú a doplácajú na to.

Pokiaľ vám nie je ľahostajné, ako pôsobí vaša značka v online prostredí, rozhodne by ste si mali prečítať tento 43-stranový e-book. Obzvlášť zaujímavá je kapitola, v ktorej autor na príklade 4 krízových situácii z reálneho života ilustruje, aké jednoduché je oslabiť svoju reputáciu na internete a ako tomu predísť.

V e-booku Sprievodca budovaním značky sa tiež dozviete:

  • aký je rozdiel medzi značkou a vizuálnou identitou
  • ako by malo vyzerať dobré logo
  • ako by mala vyzerať vaša webstránka, aby vzbudzovala dôveru
  • ako využiť sociálne siete na budovanie značky

 

Verím, že vám tieto e-booky pomôžu zlepšiť svoje online podnikanie či webstránku. Ak ešte vlastný web nemáte, doporúčam tento návod ako na to.

Prajem príjemné čítanie!